13 Ocak 2015 Salı

2014 Benim İçin Kanaviçe Yılı Oldu...

2014 yılında hayatıma kattığım en önemli renklerden birisi sanırım kanaviçe işlerim oldu. Bu işler benim iş ve özel yaşamımda yaşadığım sıkıntılar ile başa çıkmada adeta terapi görevi üstlendi. Ayrıca sevdiklerim için birbirinden yaratıcı, eğlenceli hediyeler üretmemi sağladı.

Sondan başa doğru eylül ayından itibaren tüm kanaviçe işlerimi aşağıda bulabilirsiniz.




2014 'te daha önce yaptıklarımdan farklı olarak kitap ayraçları da işlemeye başladım. Bunlardan en sonuncusu tam bir küçük prens bağımlısı olan ablam için yaptığım küçük prens temalı kitap ayraçları.
Genelde pinterestten kullandığım hazır desenleri işlememe rağmen bu benim desenini kendimin özgün olarak işlediğim ilk işim oldu aynı zamanda.



Bir diğer kitap ayracı konseptim Halloween idi. Arkadaşlarım için hazırladığım bu ayraçlar 31 Ekimde düzenlediğim Halloween partim için güzel bir dekor oldular aynı zamanda. Bir diğeri de hayalet konseptiydi. Fakat onu yeğenime hediye etmeden önce fotoğraflamayı unuttuğum için buraya ekleyemedim :(


Bu arada tabikide yastık ve panolarıma da devam ettim. Eniştem Ceyhun tam olarak bir aristokrat ruha sahip olduğu için doğumgününde ona onu kral olarak işlediğim yukarıdaki yastığı hediye ettim :)


Tüm bu işleri yaparken küçük ablam Dilek (lakabı Rıza) 'da herkese kanaviçe yapıp ona yapmadığım için uçsuz bucaksız eleştirilerine devam etmekteydi. Bu yüzden doğumgününde ona yukarıdaki panoyu işleyerek tüm bu eleştirilerinin önünü kesebildim en nihayetinde :)

Yine ev arkadaşıma doğumgününde kişisel logosunu işlediğim bir başka panoyuda fotoğraflamayı unuttuğum için buraya ekleyemiyorum :(

Şimdilik tüm işlerim bu kadar. Fakat geleceğe dair bir çok tasarımım yolda. Onlarıda bir an önce tamamlayıp burada paylaşmayı umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder